Bikkels.reismee.nl

Hub: Een eerste bericht

Hoi allemaal,

Van verschillende kanten kreeg ik de vraag,'wanneer ga je nu eens iets op je site zetten'? Ik vond het altijd zo leuk om die verhalen te lezen. Nou zoals sommigen van jullie het dus leuk vinden om die verhalen te lezen zo vond ik het altijd leuk om de reacties te lezen. Dus gaan we maar weer van start.

Op zondag 22 mei vliegen we vanaf Charleroi naar Istanbul. Dit alles in de middag, dus als er mensen zijn die niet weten wat te doen op een zondagmiddag. Kom ons gerust uitzwaaien. Daarnaast zijn we op zoek naar iemand die de beschikking heeft over een bestelbus waarin onze fietsen vervoerd kunnen worden richting vliegveld.

Na de landing in Istanbul gaan wij naar het hotel Airport Residence alwaar wij een kamer gereserveerd hebben. Op maandag fietsen wij dan van het aziatisch deel van Istanbul naar het europese deel. Daar waar voor Ron de uitdaging lag, how to cross the Bosporus, heb ik dat wat simpeler bedacht. We pakken gewoon de ferry.

Maandag en dinsdag verblijven wij in The Luxx Boutique Hotel om wat cultuur te snuiven om vervolgens op woensdag als de sodemieter naar Nederland terug te fietsen. Zoals we het nu kunnen inschatten gaat dat over 2800 km maar we geven niet om een kilometertje meer of minder. Ik zal in ieder geval blij zijn als ik Istanbul achter mij kan laten en mij kan richten op het fietsen.

Te zijner tijd zullen we een gedetailleerde routebeschrijving op de site plaatsen maar voor nu als er interesse is kunnen jullie eens kijken hoe het ongeveer eruit gaat zien.

Vanuit Istanbul gaan we richting Tekirdag => Malkara. We zullen hier een dag of drie voor nodig hebben. Dan steken we de grens naar Griekenland over en koersen richting Alexandroupoli, Thessaloniki, Larissa en dwars doorsteken naar Igoumenitsa. Vanuit Igoumenitsa pakken we de ferry naar Italie en dan zitten we weer heel snel op bekend terrein. De route naar Rome, maar nu dus in omgekeerde richting.

Nu nog even over ons. Ik, hub dus ben flink aan het spinnen en heb al 2 keer buiten gefietst. Marlou is deze week voorzichtig begonnen op de hometrainer en Ron, die zal wel flink aan het oefenen zijn want hij is de jongste en moet voorop.

Zo, nu heb ik wat op de site gezet en geef ik de pen ( het toetsenbord ) even door en mag Ron wat erop zetten.

Wij houden jullie op de hoogte.

Groeten Hub

Reacties

Reacties

Tiny Lempens

Wat een planning en wat een reis!!!!
Ik ben blij dat ik de reis via jullie verhalen kan volgen vanuit mijn stoel en deze reis niet zelf hoef te fietsen.
RESPECT !!!!
Heel veel succes met de voorbereidingen.

gr 10Y

mat en miriam

we gaan jullie zeker volgen!!
voor nu, succes met de trainingen !

groetjes, Mat en Miriam.

Hubert

Ja Hub, jammer genoeg zitten we dan al in Britisch Columbia. Eerst op bezoek bij familie van Anneke en dan verder naar tante Even en Shirley en via via sluiten we af bij Peter.
Charleroi is voor ons niet zo ver dus we hadden inderdaad kunnen komen uitzwaaien. Veel sterkte en nog meer succes,
Hubert

Rik

biofreeze ligt klaar oude man

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!