Bikkels.reismee.nl

Viva la France

Inmiddels zijn we de derde dag op rij verstoken van internet dus als jullie deze lezen zijn we weer een beetje dichter bij huis. Zoals voorspeld, zou het gaan regenen en jawel hoor de Zwitserse Piet Paulusma had het bij het rechte eind. Midden in de nacht begon het te regenen en het hield niet op. Dus met de regenkleding uit de tent en alles inpakken. Boterham uit het vuistje en om 8.00h waren we klaar voor vertrek. Wederom in de regen. Ondanks dat we dachten dat we de bergen achter ons hadden gelaten zaten er nog een paar venijnige klimmen in. Zo gebeurde het dat we om 12.00h nog maar steeds met een gemiddelde van tussen de 14 a 15 km per uur fietsten. Later in de middag ging het tempo wat omhoog en uiteindelijk fietsten we om 15.30h Frankrijk binnen. We verblijven nu op een 5 sterren camping in Huningue met twee toiletten, een chagrijnige campingbaas en eigenlijk had ik nog wel een stukje verder willen fietsen toen ik dit allemaal weer eens aanschouwt had. Maar goed de tent is inmiddels weer droog en er staan meerder fietsers. Een stel is net als ons op de terugreis naar Nederland mar dan vanuit Rome, alleen nemen zij de trein als het regent en de bergen te zwaar worden voor hun. Volgens planning komen wij zaterdag a.s. aan alhoewel in ieder geval bij Marlou en Hub de wens speelt om de komende dagen wat in te lopen. Uit ervaring weten wij echter dat het weer bepaalt.

groet Hub

10y

Blijkt toch weer dat jullie échte BIKKELS zijn.