Bikkels.reismee.nl

1 Heim, 2 Heim, 3 Heim

Beste mensen, dit zou wel eens het laatste reisbericht kunnen zijn, waarop we jullie kunnen trakteren terwijl we daadwerkelijk nog onderweg zijn. De afgelopen 3 dagen is het ons niet mogelijk gebleken om jullie honger naar meer te stillen vanwege onze overnachtingen op campings (eindelijk). Aangezien deze slechts mondjesmaat voorhanden zijn en het een kwestie van 'take it or leave it' is, hebben we de aanwezigheid van WiFi niet in onze selectiecriteria opgenomen. We proberen ook de komende dagen nog enige kostenbesparende overnachtingen in de buitenlucht te organiseren.

Vandaag was het sinds lang weer eens echt plat fietsen....Geen enkel heuvel of men zou de sporadische viaductbeklimming als dusdanig moeten betitelen. Vanaf Huningue (ff boven Basel) zijn we van het ene 'Heim'naar het andere gefiets. Namen als Biesheim, Baltzenheim, Artolsheim, Bintzenheim, Muntzenheim en Orschenheim...We hebben ze allemaal doorkruisd. In het begin zijn deze 'Elzasser Örtchen' best leu om doorheen te fietsen maar op een gegeven moment heb je ze wel gezien. En ook de ruimte ertussen is nou niet het meest oogstrelend. Dat zie je bij ons ook, zou mijn broertje zeggen, alleen is het hier veel platter. Pluspunt was het mooie weer en het briesje in de rug, de kilometers gleden onder ons rubber voorbij (van het snelheidsvoordeel van de banden van Hub hebben Marlou en ik trouwens ook vandaag niet veel gemerkt). Mijn zusje presteerde het zelfs om als tempobeul voorop te rijden zodat wij mannen het toch wel moeilijk hadden om haar bij te houden. Waarschijnlijk ruikt ze al het hooi van de stal. Na 100 km passeerden we ons geplande einddoel van deze etappe en gingen we voor meer. 25 km verderop werden we echter tegengehouden door, hoe kan het ook anders, dreigende regenwolken. Dit keer toch maar weer een hotel genomen. Misschien dat we onze vakantie een dagje kunnen inkorten (dat hoor je niet vaak, meestal zijn ze niet lang genoeg) en komen we al vrijdag aan. Dat zou echter inhouden dat we de zware Ardennenritten met zo'n 35 km moeten verlengen. We blijven onze grenzen verleggen. Het zit er in elk geval bijna op.

Ron

Edje

Scheld je nu mijn zus voor koe uit???????

Talitha

You go girl, Marlou laat die mannen maar een p...... ruiken. Tuurlijk wil je zo snel mogelijk naar huis. Staat genoeg leuks op jullie te wachten.
Puppyknuffelen, party party en iedereen die weer blij is dat jullie weer ongedeerd thuis zijn gekomen.
Zet hem op, laatste loodjes wegen het zwaars, maar jullie hebben alles als bikkels doorstaan, dus a.s. vrijdag kunnen jullie al weer fijn in jullie eigen bedje slapen.

Tot zaterdag, dikke kus voor jullie alledrie

Harry & Maria Meurs

Met smacht iedere dag gekeken, maar plotseling kwam er inderdaad niets.
Hoop doet vele gekken in vreugde leven dacht ik, en wachte geduldig af.
Wat een helden komen hier in De Heeg aan, ik ben trots op jullie.

Harry & Maria Meurs.

Ik heb genoten v/d foto`s, en zat er stralend bij.
Bikkels hou jullie haaks, het is bijna zover.

10y

De laatste loodjes... uh .... kilometers!
Grandioos dat jullie dit weer gepresteerd hebben met alle ups and down. De hoge bergen en de diepe dalen. Maar jullie hebben het ook deze keer wéér geflikt!

Super Marlou dat je de mannen toch het nakijken hebt gegeven ;).