Bikkels.reismee.nl

Op en af.

Nadat we gisteren besloten hadden om te proberen om vrijdag thuis te zijn, hebben we allen de wonderzalf van Rik gebruikt om alle pijntjes te laten verdwijnen. En wondermiddel of niet, het heeft geholpen. Vandaag gingen we dus voor een afstand van 130km. Met de etappe van gisteren nog in ons hoofd ,die erg vlak was en snel ging, hoopten we hier ook vandaag op. Jammer dan, al na 15 km begonnen die vervelende heuvels die ik me nog kon herinneren van twee jaar geleden. Heuvel op en af, op en af en zo ging het maar door. Om 12.00u een lunchpauze en toen hadden we er toch al 70km op zitten. Op een terrasje cola gedronken en daarna op een bankje nog brood gegeten. En op voor de middagetappe, deze begon eerst een paar km vlak en ik hoopte al dat het zo zou blijven, maar jullie snappen het al ook dit was ijdele hoop alhoewel ik moet zeggen dat het geen heuvels van 10-15% meer waren .Om 16.30u bereikten we de camping. Tent opzetten, douchen en toen zijn Ron en Marlou nog een pizza gaan halen. Lekker gegeten nog even een kort verhaaltje getypt en dan slapen want morgen komt er weer een etappe waar ik erg tegen op zie.

Gr Marlou.

Harry & Maria Meurs

Beste kanjers,

Zoals een bekend spreekwoord zegd: De laatste loodjes wege het zwaars.
Wij wensen jullie heel veel sterkte en hopen jullie morgen weer te zien.
Dan krijgen jullie een grote pot bier van ons.

Edje

Altijd heerlijk zo'n ontspannende relaxvakantie. Jullie bazen zullen blij zijn jullie fit en monter weer te kunnen begroeten voor een jaar hard werken. Gnagnagna.

Dick en Marga

Het zit er dus bijna op!! Wat een prestatie!
We hebben genoten van jullie reisverhalen met foto's. Die zullen we echt gaan missen.......

Lobke

Wat zijn jullie ineens alweer dichtbij huis, de tijd vliegt! Jullie zijn echte doorzetters, en Marlou heeft haar mannetje gestaan :) Succes nog met de laatste kilometers!
groetjes Lobke

Talitha

Een dikke pluim voor jullie drietjes. Wat een prestatie hebben jullie weer geleverd. Kop op de laatste kilometers vliegen vandaag weer onder jullie ijzeren rossen door en voordat je het weet zit je heerlijk te relaxen op je bankje of (tot nu toe in het zonnetje) in jullie tuin.
Succes vandaag en tot morgen