Bikkels.reismee.nl

Marlou: De staart van het peleton

Wink
Zoals jullie wel uit de titel van mijn verhaal begrijpen zal ik wel in de achterhoede fietsen
Laughing

Maar ja, ik heb geen knieklachten en die twee bikkels wel, dus misschien moet ik ze nog wel een stuk duwen.

Ik ben inderdaad deze week begonnen met te trainen op de hometrainer en in het weekend hebben we nog bergen beklommen in de sneeuw. Wel te voet maar was toch een aardige aanslag op de bovenbeen spieren. Deze zijn dus al aardig aan het aansterken

Ron neemt schijnbaar zijn laptop mee maar waarschijnlijk zullen we toch het grootste gedeelte gewoon op de kaart fietsen, is een stuk veiliger want straks hebben we met al die GPS en LAPTOPS en MOBIELTJES veel verschillende routes en hebben we toch een kaart nodig om te kijken wat de beste route is.(Hier spreek ik uit ervaring van de vorige fietstocht)

Zoals jullie ook lezen zijn Ron en Hub al volop bezig met routes uitstippelen, ik heb het voordeel dat ik een vrouw ben en er volgens hun toch geen verstand van heb (weten zij veel

Yell
) Dus nu kan ik nog op mijn lauweren rusten

Ik zal hun dus braaf volgen maar owee als ze me laten om fietsen .

Ik zal dus nu maar hard gaan trainen met rennen en fietsen op de hometrainer zodat ik niet zal afvallen en de twee bikkels te veel ophoud. Maar ik wil ook wat van de omgeving zien en dus niet alleen maar fietsen om zoveel mogelijk km per dag te maken.

Meiden van de afdeling moedig me geregeld maar aan door middel van jullie reacties op deze site, want ook deze keer zullen er wel weer momenten komen dat ik het niet meer zie zitten en het liefst weer naar huis wil, maar met jullie aanmoedigingen en zeker ook die van mijn kinderen met hun aanhang zal ik er voor gaan. En hoop jullie bij onze intocht in Brunssum(ja Ron wij moeten nog wat verder dan jij te mogen begroeten.

Groetjes de kleine bikkel

Wink

Marlou

PS Mijn trainingen doe ik grotendeels met mijn steun en toeverlaat en goede vriendin Sandra,die me steeds weet te motiveren om door te zetten ook als het even moeilijk is

Wink

Reacties

Reacties

Noëlla

Zo mag ik het horen Marlou! Wie zegt dat jij in de staart vh peleton zal fietsen?? Maar meid toch, je laat die twee bikkels misschien nog wel een poepje ruiken..Ik geloof in jou en dit gaat je weer lukken!
Zeg dat ik het gezegd heb! Dikke knuffel, No

Marlie

Marlou zet hem op je laat je toch niet op je kop zitten door die twee.
Wij weten wel beter, heel veel succes alvast met trainen en ik zal julllie verhalen zeker gaan volgen.
Groetjes Marlie

Tiny

Marlou je kent waarschijnlijk wel het gezegde: Het venijn zit in de staart. Dus de "bikkels" komen er nog wel achter ;)).
Succes met de voorbereidingen.

groetjes Tiny

Rik

Kom gewoon naar 2 dagen terug, kun je tenminste voor mij eten koken

agnes

Nou Marlou, laat die bikkels maar een POEPIE ruiken, je doet toch zeker niet onder voor hun!!

Groetjes Agnes

Sandra

He Marlou,
Ik weet dat jij deze tocht op karakter gaat (uit)rijden
samen gaan we jouw conditie opkrikken.
Tijdens de tocht zal ik je graag moreel blijven ondersteunen.
Veel succes je vriendin

Marlou

San ik weet toch dat jij mij altijd zult blijven steunen en dat is dan ook wederzijds

Gr Marlou

Jochen

Hallo Hub en medebikkels,

Wat leuk om jullie nieuwe plannen te lezen. Hub, denk je er aan om een reserve Rohloff tandwiel mee te nemen....
Ik zal jullie plannen met veel plezier volgen. Inmiddels niet meer op de SEH in Roermond, maar in een praktijk in Heerlen, maar ik verheug me op de verhalen!

Groet,

Jochen

mat en miriam.

ha Marlou,

dat je het kunt heb je al eens bewezen,
dus ook deze (zware) tocht gaat het vast goed komen!!we zullen je zeker vanuit NDL. blijven supporten !! groetjes, Mat en Miriam.

arie en anja

hallo allemaal


doe je best met trainen alle drie.
dan redden jullie het wel. veel fietsplezier
we horen wel waneer jullie starten. groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!