Bikkels.reismee.nl

Training van de achterhoede!

Ron ik neem even je weblog over om een verhaaltje te schrijven.

Zoals de goede observeerder heeft gezien op de foto boven aan deze site denkt Ron dat hij vooraan fietst en Hub en ik ver in de achterhoede.Ik ben dat wel gewend en Hub durft zijn lieve vrouw natuurlijk niet alleen te laten (wie weet wat ik nog tegen kom ) anders fietste hij zeker naast mijn lieve broer.

Welnu om me toch niet helemaal kapot te fietsen met die twee had ik vandaag het idee opgevat om maar eens wat heuvels te gaan beklimmen.Dus nadat Belinda mijn voetjes weer eens had verzorgd stapte ik op mijn fiets.

Nadat ik de Ubachsberg opgefietst was kwam ik bordjes tegen van de Amstel Gold Race en toen dacht ik wat die kunnen kan ik ook, alleen niet zo snel en alleen de heuvels.Dus daar ging ik als eerste de Eijserboschweg en vandaar uit via de Pletsberg naar de Gulpenerberg, waar ik al werd aangemoedigd door een stel wandelaars.Nu bergaf naar Gulpen (trouwens ook nog een berg die ik nog eens op ga fietsen lijkt me een venijnige) en vandaar uit naar Wittem en de Pletsberg op, dan weer de Eijserboschweg waar ik bovenaan wielrenners tegen kwam die half zo oud waren en chapeau riepen maar zij gingen verkeerd nl bergaf.

Via de weilanden fietste ik verder en ik kwam uit in Wijlre waar ik weer een stukje op het bekende rondje zat. En toen-------ja Ron en Hub de Keutenberg (begint vlgs het bord met 22%) ook hier kwam ik bijna boven een wielrenner tegen die zijn duim opstak maar ook hij ging bergaf. Weer via de weilanden waar ik werd aangevallen door vele vliegen, maar ook die konden me vandaag niet stoppen, richting Valkenburg.Daarben ik ook nog maar even de Cauberg opgefietst, jullie weten wel daar waar gisteren de wielrenners finishten. Alleen was ik er nog niet want ik moest nog via de andere kant de berg op om Valkenburg uit te komen en dan ook nog mijn zo gehate NAANHOF op. Maar zoals jullie wel begrijpen is me dit allemaal gelukt zonder ook maar een keer uit het zadel te komen.

Dus Ron en Hub ik fiets dan misschien wel achteraan, maar ik doe het dan wel op karakter en zet gewoon mijn verstand op nul

Over 34 dagen is het zover en starten wij met onze fietstocht Ik hoop dat jullie ons goed zullen aanmoedigen en weer tot schrijfs hier op deze site

San als het rennen vanavond niet zo goed gaat weet je hoe dat komt

Gr de Achterhoede

Reacties

Reacties

Har Rutten

Marlou, jou en Ron heb ik herkend op de foto's, maar wie is die "kale" eigenlijk?

Tiny Lempens

Chapeau!!!
Voor deze geweldige klimmer, SUPER Marlou!!!!

janne

ha Marlou, laot die jónges mer ins ein puupke ruuke.
gank zo door.

de sjnelle

Marlou, als je een man was dacht ik dat is een kerel met ballen!!, maar je bent een super woman, ook met ballen maar dan op een andere plaats.
Geweldig meid, deze reis fiets niet jij maar iemand anders achteraan!!
Heel veel succes in de verdere voorbereiding

Sjaak van de Spinningclub

Hallo Bikkels,
heel veel succes met jullie onderneming
kom gezond weer terug
Groeten Sjaak

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!