Bikkels.reismee.nl

Fietsmoe

Vorig weekend de nodige kilometers gemaakt. We hebben op zaterdag jl. zelfs voor het eerst samen gefietst en daarbij hebbenMarlou en Hub nu ook de magische grens van100 km ruimsschoots overschreden (al geloof ik dat Hupie het ff niet meer zag zitten). Op de terugweg, nadat onze wegen zich hadden gescheiden, heb ik 20 km omgefietst om een verloren bidon terug te kunnen vinden (met succes), maar uiteraard was dat slechts een slap excuus om toch te boek te blijven staan als de man met de langste afstand in de benen!

Dat samen fietsen is mij goed bevallen, temeer daar we nu van elkaar weten waar we staan (ik bovenaan elke beklimming, Marlou halverwege en hub daar ergens tussen in pendelend) en ik me kennelijk geen zorgen hoef te maken. Het kan echter ook zo zijn dat mijn fietspartners me zand in de ogen proberen te strooien en als het serieuze werk begint, me het nakijken geven.

Hoe dan ook, opdit moment heb ik weinig zin om nog veel kilometers te maken. Ik heb ondertussen het Limburgse heuvellandschap en 'de Voer' wel gezien. Vandaar dat ik begonnen ben om mijn fiets onder handen te nemen. En dat was maar goed ook getuige het feit dat de fietsenmaker zeer afkeurend zijn hoofd schudde toen ik het achterwiel ter inspectie langs bracht. Ik vond al dat het geluid dat werd voortgebracht tijdens het achteruittrappen veel weg had van een schuurmachine op volle toeren en nu blijkt dat de cassettenaaf zijn beste tijd heeft gehad. In afwachting van de reparatie (en de daarmeegepaard gaande kosten) zal ik even op de reserve fiets moeten koersen.

Tussen de bedrijven door worden de spulletjes bij elkaar gezocht en geïnspecteerd en ontbrekende materialen aangeschaft. De voorpret is de halve pret!!! Nog maar 3 weken!

Reacties

Reacties

bikkel 2

dat je de sterkste bent weten we, maar we hopen wel dat je het nu wat langer vol houd.
En dat verhaal van dat lager heb ik ook al eens meegemaakt alleen was het toen de drager.
Maar ondanks mijn slechte dag heb ik ook genoten van het fietsen met z'n drieen.

Lia Daemen

Hoi Hub Marlou en Ron
Ik wens jullie al vast veel succes met de voorbereidingen en ik vind jullie echte bikkels!!
Ik zie er naar uit om jullie reisverhalen straks te lezen.
Zet um op.

Groetjes uit Breda

Ali Ghossein

Heee Hub,

Ik heb ondanks je Ajax-benen, alle vertrouwen in je...

bernhard

Hub en Marlou
veel succes over drie weken en laat je niet gek maken door jullies semie wedstrijd zwager.

Cecile

Ron,

Veel succes! Ik zou het jullie niet nadoen....

Greetingzzzzzz,
Cecile

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!