Bikkels.reismee.nl

Aan de fanclub van de bikkels!

Nou mensen eindelijk is het zover en mogen we onsnog even bikkels noemen. We zijn klaar voor vertrek, dus nog snel even een bericht vanuit Nederland. Het is 6.50h en ik kon niet meer slapendus neem ik de laptop nog even onder handen.

Om 11.00 rijden we naar Charleroi en om 15.00h vliegen we. Daarna zullen we met ons beste Turks en Grieks de grens proberen te bereiken.

Eigenlijk heb ik geen schrijvers inspiratie op dit moment en zittende achter een grote beker koffie, wetende dat ik straks weer moet vliegen krijg ik een onheimlich gefull aan het einde van mijn immense darm. Tijd dus voor te downloaden en wie weet heeft een van die andere bikkels straks wel de inspiratie om er nog iets moois op te zetten.

Nou tot snel en volg ons en ga zeker niet alleen onze reisverslagen lezen maar reageer gerust. Voor ons zijn dat altijd weer leuke momenten!!

Gr Hub

Reacties

Reacties

agnes

Succes allemaal en vlieg en fiets ze!!
Jullie komn er wel weer!!

Talitha

Goede reis heen en terug, veel lol en plezier, mooi weer en alles wat jullie nodig hebben voor jullie avontuur.
Kom op Hub, je kan het. Je weet al wat je te wachten staat, en hij blijft echt wel hangen daar boven

Kom op Bikkels, jullie gaan het weer redden

Gr, Talitha

Feyenoord-fan

Good luck!!

Gr,
Ali

tonia

Nou alvast een startbericht.
Heel veel succes en vooral veel plezier

Martine

Heel veel succes en ook genieten!!

Groetjes Martine

Zr. Franssen

Hub het vliegen overleef je wel.
Heel veel succes en veel plezier

Marlie Houben

Hallo Marlou en Huub en broer heel veel succes, plezier, mooie momenten en alles wat op jullie mee mogen gaan maken.
Ik zal jullie zeker volgen en Marlou tot over 5 weken.
Groetjes Marlie en een super reis voor iedereen.

Rikkie

Ik kan iedereen mededelen, ze zijn weg!
RUST!!

Ik zal de site dan wel voorzien van toepasselijk en onnozel commentaar. iemand moet het doen he;)

10y

Jullie zíjn BIKKELS en jullie blíjven BIKKELS.
Een hele goede reis .... heel veel succes .... plezier .... nieuwe ervaringen .... uitdagingen ....
Marlou, ik ben ervan overtuigd dat de boys het nog héél zwaar gaan krijgen met jou op kop!!

Groetjes Tiny

Mat en Miriam

toi toi toi !!!!!!!!!!!!!!!
het gaat lukken, en Hub zoveel vliegtuigen vallen niet uit de lucht...!!
groetjes!

Karien

Heel veel succes en geniet ervan!!!

Kim (SEH)

Ja Hub, niet je dochter dus, maar de echte Kim ;-)

Je zit nu al bijna in de vlieger, heel veel succes en simpelweg genieten, maar dat zal vast lukken!
Zal je volgen, ben benieuwd!
Ook succes aan de rest van de crew!

Roos

Eindelijk is het zover! Ik wens jullie een super goeie terug reis met niet al teveel bloed zweet en tranen. Maar ook dat heeft iets ...(achteraf;-) Ben benieuwd naar jullie reisverhalen. SUCCES!

janne

Marlou, Hub en Ron.
De vliegreis goed doorstaan??
Hub nog eine kiër good "downlaoden" en dan op dae fiets. De femielie Franse doemtj väör uch. laot gaon en väöl sukses.

Anja

Heel veel plezier en geniet!

Bernhard

Veel succes en Marlou laat die jongens een poepje ruiken

Lobke

Als 't goed is hangen jullie nu in de lucht, heel veel succes met de terugreis op de fiets! En geniet er ook van!
groetjes Lobke

Maud

Veel fietsplezier :-) !

Lia Daemen

Hoi bikkels

Zet um op, jullie kunnen het. Ik ga jullie zeker volgen ben alweer benieuwd naar het volgende verhaal.
Houdoe!!

hilde

Hallo Hub,

alweer met beide beentjes op de grond en niet meer in de lucht. Kunnen ze nu hun werk gaan doen, dus laat ze maar goed rond draaien.Ben je weer snel thuis.
Veel succes voor jullie allemaal.

groetjes

Harry Meurs

Hoi Marlou, Huub en Ron,

Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen in Turkije en wens jullie alvast een gezonde en goede start toe.

Groetjes van Harry & Maria Meurs.

de sjnelle

Hub, Marlou en Ron,

Ik was vanmiddag net te laat in Charleroi om jullie uit te zwaaien. Op het flightboard te zien waren jullie vertrokken.( voor de lezers, het was geen grap, ik ben Reka op gaan halen) Heel veel succes en veel plezier! Laat het vakantie gevoel de boventoon voeren.
Pieter en Henny

Harry & Maria Meurs

Lieve allemaal,

Wij vinden het fijn dat jullie het erg goed na jullie zin hebben.
Maar het echte werk moet nog komen en als ik het goed begrijp vertrekken jullie morgen op weg na huis toe.
Wees voorzichtig en wij wensen jullie veel kracht en sterkte toe.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!