Bikkels.reismee.nl

Aan de voet van de Katarapas

De dag van Larissa naar Kalempaka brengt ons aan de voet van de Katarapas. Hadden we gisteren een vies en oud hotel in een lawaaierige stad, vandaag zitten we in in een spliksplinter nieuw hotel met een geweldig uitzicht op Meteora. Omdat we hier het een en ander wilden bezichtigen waren we vanmorgen al vroeg op de fiets. Het tempo was in eerste instantie gezapig maar gaandeweg kwam het tempo erin. Al vroeg bereikten we dus ons hotel, na een halve liter bier gemengd met bitter lemon tegen de dorst hebben we ons gedoucht en een taxi genomen naar Meteora, 6 km klimmen en daar hadden we voor dit moment even geen zin in. Omdat de internetverbinding in het hotel niet al te snel is zullen we de foto's hiervan op een later tijdstip plaatsen. Speciaal voor het team ( Jim en Truus ) wat Hub conditioneel klaar gestoomd heeft voor deze tocht, ik fiets hier met twee vingers in mijn neus rond. Nou niet helemaal want anders komt er wat weinig lucht door mijn toch al enge sinussen maar conditioneel ben ik toppie!!

Marlou ziet erg tegen de etappe van morgen op terwijl ik baal van de 140 km op de laatste dag richting ferry. Je zult maar regen of materiaalpech krijgen.

Als ik mijn verhaaltje weer mag schrijven zitten we in Italie en zullen we vaker camperen. We zullen dan waarschijnlijk ook wat vaker geen internet hebben en dan dus het meest noodzakelijke vermelden. Het laden van foto's kost namelijk veel tijd.

Gr Hub

Reacties

Reacties

Gisèle

Dag lieve schatten, ben benieuwd wat jullie van Meteora vonden, wilde hier altijd al naartoe.
Veel succes morgen Marlou, komt goed vergeet niet dat je al die tijd al hebt pin gehouden, das niet niks!
In Italië wordt ht dus sms -en geblazen begrijp ik?en maar hopen dat jullie op de camping niet aan de shittterij raken! Ron, mail morgen Raja nog want hij heeft zijn eerstye voorstelling gehad, harstikke leuk.
Poen en pakkerds voor jullie allemaal.

Harry & Maria Meurs

Wij wensen Marlou heel veel sterkte toe morgen, en natuurlijk ook de rest.
Ik had nog geen antwoord op mijn eerdere vraag of jullie met de boot van Turkije na Griekenland zijn overgestoken, maar ik neem aan van wel.
Italie schijnt mooi te zijn, dus ga ervan genieten, en we verheugen ons op jullie verhaal morgen en natuurlijk ook de foto`s.
PS: Hier is het zomers weer tot Maria & ik vrijzijn, dan slaat het weer ... om.
Maar we zijn tevreden en volgen jullie belevenissen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!