Bikkels.reismee.nl

A hell of a day !!

Na wederom een goede nachtrust in eenleuk hotel,vertrokken we vandaag om 8.30u voor een rit die grotendeels bergaf zou gaan. We begonnen maar meteen buiten bij het hotel met een bergje die we opliepen en ook de kinderkopjes hebben we nog even lopend gedaan.Toen ging het bergaf zeker 10mtr en hierna weer een gemeen klimmetje op. Maar toen jawel hoor bergaf of gewoon plat en dat zeker 10km. Hierna kwam ons eerste bultje waarvan we er volgens de route drie zouden krijgen, waarvan delangste 5 km zo duren. Nou de eerste duurde al 9 km maar gelukkig gingen we erna ook weer lang af. Na 3 uur gingen we rusten en aten ons brood kaas en worst op want dat begon al langzaam te smelten. Hub en Ron gingen nog even op de schommel en toen weer verder.

Het was inmiddels 12.00u en 34 gr Cen we moesten nog 90 km. Eigenlijk meteen na de rustplaats ging het op en af maar het was iets meer op dan we verwacht hadden en dan weer dalen tot bijna nul. Op 90km zouden we onze laatste klim krijgen en die kwam er ook. In plaats van 5km werd het er een van 15 km, en met de hoge temperatuur was het voor iedereen afzien. Liters water hebben we gedronken.Toen ik bijna dood was ging het dan toch eindelijk af en zouden we niet meer hoeven te klimmen.Groot was dan ook mijn teleurstelling toen ik op 123km nog een klim voor de kiezen kreeg, Deze ben ik dan ook halverwegen gestopt om even bij te komen ik was helemaal totaloss. Hub is bij me gebleven en Ron zich maar afvragen boven aan de klim wat er toch met ons gebeurd was. Na 140 km bereikte we ons hotel, even een wasje doen en douchen hierna nog wat gegeten . En nu mag ik natuurlijk weer mijn verhaal doen, beide heren wilde het vandaag nl niet van me over nemen.O ja voor ik het vergeet er liepen op deze route veel geiten, koeien en slangen (kropen)over de weg.

Nu ga ik stoppen en slapen want morgen is het vroeg dag, wemoeten nl al vroeg inchecken op de boot en daar ga ik een dag lekker luieren.Tot schrijfs en bedankt voor jullie reacties, doet ons iedere dag weer goed en geeft ons de kracht om door te gaan

Gr Marlou

Naschrift Hub.

Diep respect hoe Marlou vandaag haar mannetje heeft gestaan

Marlou is een echte kanjerl, 120 personen in de mailinglijst gaan haar dat even laten weten, per mail of sms 0031643089116 niet vannacht he grappenmakers!!

Reacties

Reacties

Talitha

Hopelijk hebben jullie nu de oogjes dicht en snaveltjes toe.
Maar bij deze, Marlou je bent een KANJER
(Hub en Ron ook hoor)
Fijne dag op de boot

Lia Daemen

Marlou je bent echt een KANJER. super knap gedaan.
Hub en Ron ook voor jullie RESPECT.
Geniet van jullie dagje op de boot jullie hebben het verdiend.
Hub de groetjes van WIK

agnes

Marlou, laat ze maar een poepie ruiken !!
Je doet het toch maar!!
Zet hem op !!

Gisèle

Lieve familieleden,
Geniet morgen van jullie vrije luierdag. Nou Marlou ik vind je eerder een echte tijgerin, kanjer dekt de lading van jouw doorzettingsvermogen en sportiviteit niet. Wat de heren betreft: ik wil jullie ook wel complimenteren maar jullie behoren tenslotte tot het sterke geslacht nietwaar?! Poen en slaap lekker

mat en miriam

SUPER-knap Marlou !!!!!!!!!!(de rest ook hoor!)
morgen lekker luieren op de boot,heel erg verdiend !!


groetjes, mat en Miriam.

Wil en Willie

Diep respect voor wat jullie tot nu toe gereden hebben.
En bedankt voor de prachtige reisverhalen.
Geniet van de oversteek naar het beschaafde deel van Europa.

10y

Marlou je bent een SUPER KANJER !!!!!
Met deze temperaturen .... zo'n parcours .... na zoveel dagen al te hebben gefietst ..... welke vrouw doet jou dát na? Ik denk niemand! Maar jíj flikte het vandaag!!!!
Ik zal ook de mannen in je gezelschap een compliment geven, want ook voor hen moet dit een topprestatie zijn geweest. Wel zwak dat ze niet in staat waren om het "verslag schrijven" van jou over wilden nemen. :( Geniet van jullie welverdiende rustdag morgen en veel succes met het vervolgen van jullie reis.

groetjes 10y

Rob

Mama je doet het super, morgen kun je lekker luieren. Door blijven fietsen en tot snel.

Gr Rob

Gwen Frings

Mega Respect!!! Hou vol....

Zr.Franssen

Jongens petje af voor jullie alle drie. Ik vind het iedere dag weer leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Geniet van jullie rustdag op de boot. gr. Berthie

Annie Arts

Marlou ,dikke duim super.

No

Marlou for president!

Mathieu Elissen

Marlou, je bent een kanjer.

sandra

He Marlou ,wat heb ik altijd gezegd jij doet het op karakter hou vol ook al moet je soms afzien.
Dit geld ook voor de heren.
groetjes sandra

monique peters

marlou, superknap wat jij/jullie doen!!!!
Ik doe het zeker niet na.

Veel succes en geniet vandaag maar lekker.

Anita Cox

Marlou super knap hoe jij je hier allemaal doorheen slaat. Ook voor de heren petje af. Geniet nu maar allemaal lekker van jullie rustdag, zodat jullie weer fit genoeg zijn voor het vervolgen van de reis.

Groetjes Anita

Nadja

GEWELDIG HOOR!!!!!! Respect voor jullie alledrie.

P.s. Jullie tuin heeft de stortbui van gisteren overleefd. ....mijn luifel niet! Tijdens de bui heb ik hem met een Stanleymes eraf gesneden, zodat hij niet bij mijn buurtjes terecht zou komen. Wat je niet allemaal moet doen om je buren te redden, en dat zonder dazer!!! Hondenweer was het. Veel succes weer met jullie tocht.

Tilly

Petje af voor jullie alledrie!!!
Lees elke dag jullie verhalen, bekijk foto"s en kijk weer uit naar de verhalen van de volgende dag.
Jullie doen het toch maar!
Ga zo door.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!