Bikkels.reismee.nl

Currywust und Hamburger

Vandaag werden we gewekt door een sms van Kim, gelukkig maar anders hadden we ons verslapen. Even naar buiten kijken en jawel hoor regen. Samen ontbeten en ik nog even de afwas gedaan en daar gingen we maar weer.

Regenjas aan, broek nog niet want er viel alleen maar wat motregen. Na een uur begon het droog te worden en gingen de jassen weer uit. Net op tijd er kwam een redelijk steile klim. Hierna ging het de hele tijd op en af. We fietsten tussen de bergen en door wijngaarden en een heleboel appelgaarden, die ze vandaag allemaal aan het besproeien waren . Er reden dan ook heel wat kleine tractors af en aan.

In de verte was de berg die we morgen over moeten ook al te zien, er ligt nog steeds sneeuw boven op. Hopelijk krijgen we het morgen niet te koud,dat zal wel niet want het wordt zwoegen. Morgen moeten we nl 3 passen over en ik begin nu al last van mijn knieën te krijgen.

20 km voor het einde begint het dan weer te regenen , dus even stoppen en regenjas weer aan, broek nog niet .Hadden we dat maar wel gedaan want het begon steeds harder te regenen. We wilden echter niet weer stoppen zo vlak voor het einde. In het dorp van onze eindbestemming gingen we naar de Info voor een kamer, die hebben we ook nu weer gevonden. Hopelijk wordt het weer droger zodat we eens een camping kunnen nemen,want de beide heren hebben al de hele reis de tent en andere kampeerbenodigdheden achter op hun fiets. Na ons gebruikelijke douche en ons wasje gingen we opstap om wat te eten. Om het toch nog een beetje betaalbaar te houden kozen we voor een IMBISS. IK zal jullie verdere details besparen maar hopelijk hebben we morgen geen klachten van diarree of zo. Ik wens jullie nu welterusten zodat ik morgen goed uitgerust ben.

Gr Marlou

Rob en Debby

Hallo jullie zijn toch niet van suiker. Beetje tempo maken en door fietsen anders missen jullie als nog het feest. De hond is ook benieuwd wie zijn opa en oma zijn. En trouwens kamperen kan ook in de regen.

Gr Rob en Debby